Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
PP
Pavlína Pappová
KJ
Klára Jirasová
SR
Světlana Rzidká
Rychlé jednání.
AZ
Aneta Zajíčková
PN
Petra Navrátilová
Moc spokojená,krásné voní jako originál
Doporučuji..určite se mrknu později na další 😉
AO
Anna Olekšáková
Nádherná vůně, velká SPOKOJENOST🙏
RH
ROMANA HAIČMANOVA
HK
Hanka Krčmářová
Skvěle. 😊
L
Ladush
Moc hezká vůně
FK
Frantisek Kunert
Vše ok rychlé dodání
PJ
Petra Jelínková
Jsem moc spokojená,vše ok.
AP
Alena Prajzlerova
IŠ
Ilona Štajerová
MŠ
Michaela Špaldoňová
Zboží této značky znám a je opravdu kvalitní, což bohužel ostře kontrastuje s úrovní obsluhy v prodejně na Andělu. Obchod je sice na pohled velmi pěkný, ale chování prodavaček je naprosto nepřijatelné.
Prodavačky byly arogantní, nepříjemné a očividně bez základních zásad slušného chování k zákazníkům. Neměly drobné na vrácení peněz – přestože šlo o zcela běžnou situaci a vrácení malé částky při platbě zboží za cca 300 Kč. Peníze mi byly vráceny v korunách a navíc jsem byla hrubě napomenuta, když jsem si dovolila říct, že se mi takový způsob jednání nelíbí.
Nešlo přitom o ojedinělý případ – během mé návštěvy byly nespokojené i další dvě zákaznice, a to kvůli stejnému chování obsluhy. Pokud v prodejně budou i nadále pracovat tyto dvě prodavačky, nemám jediný důvod se sem vracet. Je to velká škoda, protože kvůli personálu tak obchod přichází o zákazníky, kteří by zde jinak rádi a opakovaně nakupovali.
I
Iveta
(Administrátor)
Dobrý den,
velmi Vám děkujeme, že jste nám napsala a sdílela svou zkušenost. Mrzí nás, že návštěva naší prodejny na Andělu proběhla způsobem, který je zcela v rozporu s tím, jak se ke svým zákazníkům chceme chovat.
Upřímně se omlouváme za nevhodné jednání personálu i za situaci ohledně vrácení peněz. Takové chování není přijatelné a rozhodně neodpovídá standardům, které od našich zaměstnanců vyžadujeme. Vaše zpětná vazba pro nás představuje velmi důležitý podnět – ihned ji předáváme vedení k prošetření a nápravě.
Mrzí nás o to víc, že tato zkušenost ovlivnila nejen Vás, ale i další zákaznice, které jste během návštěvy zmínila. Je naším cílem, aby se každý zákazník na našich prodejnách cítil vítaný, respektovaný a dobře obsloužený. V tomto případě jsme selhali a je nám to upřímně líto.
Rádi bychom Vás ujistili, že podnikneme kroky, aby se podobná situace neopakovala. Budeme velmi rádi, pokud nám v budoucnu dáte ještě jednu šanci ukázat, že to umíme dělat lépe.
Ještě jednou se omlouváme a děkujeme, že jste na problém upozornila.
S úctou
Tým KV
AK
Anna Křivová
Velmi mile mě překvapila krátká dodací lhůta před vánocemi.
KM
Karel Marek
MG
Martina Gombalova
DP
Dana Pivoňková
Rychlé dodání,spokojenost
LV
Lenka Vildová
AH
Alena Hraňová
Velmi jsem spokojená