V TÉTO CHVÍLI UŽ NEGARANTUJEME DORUČENÍ DO ŠTĚDRÉHO DNE STÁLE MŮŽETE DAROVAT DÁRKOVÉ POUKAZY NAŠICH 10 PRODEJEN PO CELÉ ČR JE STÁLE OTEVŘENÝCH

Hodnocení obchodu

5,0 21029 hodnocení
5
20667x
4
173x
3
27x
2
19x
1
143x
Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Výpis hodnocení

PP Avatar autora Pavlína Pappová | 21.12.2025
KJ Avatar autora Klára Jirasová | 21.12.2025
SR Avatar autora Světlana Rzidká | 21.12.2025
Rychlé jednání.
AZ Avatar autora Aneta Zajíčková | 21.12.2025
PN Avatar autora Petra Navrátilová | 21.12.2025
Moc spokojená,krásné voní jako originál Doporučuji..určite se mrknu později na další 😉
AO Avatar autora Anna Olekšáková | 21.12.2025
Nádherná vůně, velká SPOKOJENOST🙏
RH Avatar autora ROMANA HAIČMANOVA | 21.12.2025
HK Avatar autora Hanka Krčmářová | 21.12.2025
Skvěle. 😊
L Avatar autora Ladush | 21.12.2025
Moc hezká vůně
FK Avatar autora Frantisek Kunert | 21.12.2025
Vše ok rychlé dodání
PJ Avatar autora Petra Jelínková | 21.12.2025
Jsem moc spokojená,vše ok.
AP Avatar autora Alena Prajzlerova | 21.12.2025
Avatar autora Ilona Štajerová | 20.12.2025
Avatar autora Michaela Špaldoňová | 20.12.2025
Zboží této značky znám a je opravdu kvalitní, což bohužel ostře kontrastuje s úrovní obsluhy v prodejně na Andělu. Obchod je sice na pohled velmi pěkný, ale chování prodavaček je naprosto nepřijatelné. Prodavačky byly arogantní, nepříjemné a očividně bez základních zásad slušného chování k zákazníkům. Neměly drobné na vrácení peněz – přestože šlo o zcela běžnou situaci a vrácení malé částky při platbě zboží za cca 300 Kč. Peníze mi byly vráceny v korunách a navíc jsem byla hrubě napomenuta, když jsem si dovolila říct, že se mi takový způsob jednání nelíbí. Nešlo přitom o ojedinělý případ – během mé návštěvy byly nespokojené i další dvě zákaznice, a to kvůli stejnému chování obsluhy. Pokud v prodejně budou i nadále pracovat tyto dvě prodavačky, nemám jediný důvod se sem vracet. Je to velká škoda, protože kvůli personálu tak obchod přichází o zákazníky, kteří by zde jinak rádi a opakovaně nakupovali.
I Avatar autora Iveta (Administrátor) 21.12.2025
Dobrý den, velmi Vám děkujeme, že jste nám napsala a sdílela svou zkušenost. Mrzí nás, že návštěva naší prodejny na Andělu proběhla způsobem, který je zcela v rozporu s tím, jak se ke svým zákazníkům chceme chovat. Upřímně se omlouváme za nevhodné jednání personálu i za situaci ohledně vrácení peněz. Takové chování není přijatelné a rozhodně neodpovídá standardům, které od našich zaměstnanců vyžadujeme. Vaše zpětná vazba pro nás představuje velmi důležitý podnět – ihned ji předáváme vedení k prošetření a nápravě. Mrzí nás o to víc, že tato zkušenost ovlivnila nejen Vás, ale i další zákaznice, které jste během návštěvy zmínila. Je naším cílem, aby se každý zákazník na našich prodejnách cítil vítaný, respektovaný a dobře obsloužený. V tomto případě jsme selhali a je nám to upřímně líto. Rádi bychom Vás ujistili, že podnikneme kroky, aby se podobná situace neopakovala. Budeme velmi rádi, pokud nám v budoucnu dáte ještě jednu šanci ukázat, že to umíme dělat lépe. Ještě jednou se omlouváme a děkujeme, že jste na problém upozornila. S úctou Tým KV
AK Avatar autora Anna Křivová | 20.12.2025
Velmi mile mě překvapila krátká dodací lhůta před vánocemi.
KM Avatar autora Karel Marek | 20.12.2025
MG Avatar autora Martina Gombalova | 20.12.2025
DP Avatar autora Dana Pivoňková | 19.12.2025
Rychlé dodání,spokojenost
LV Avatar autora Lenka Vildová | 19.12.2025
AH Avatar autora Alena Hraňová | 19.12.2025
Velmi jsem spokojená

Ovládací prvky výpisu

21031 položek celkem
Parfémový
rádce